Стаття про проведення ІМЗ

Стаття про проведення ІМЗ

ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ ЗАНЯТТЯ ПІДВИЩУЮТЬ РІВЕНЬ

ТЕОРЕТИЧНИХ І ПРАКТИЧНИХ ЗНАНЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

30 січня 2013 року педпрацівники навчально-методичного центру ЦЗ та БЖД Вінницької області, які атестуються, провели інструктивно-методичні заняття.

Під час заняття «Підготовка та проведення моніторингу якості і результативності роботи майстрів виробничого навчання та завідувачів навчально-консультаційними пунктами за програмами практичної підготовки», методист методичного кабінету Ольга Гловацька ознайомила присутніх з поняттям «моніторинг», основними завданнями моніторингового дослідження, його функціями, проблемами, етапами організації; методикою підготовки та проведення моніторингу якості і результативності роботи педагогічних працівників: майстрів виробничого навчання та завідувачів навчально-консультаційними пунктами. Методист зазначила, що сучасний навчальний заклад не може функціонувати за принципом ситуативного реагування на ту чи іншу проблему, а має розвиватися як добре налаштована довгострокова система, що ґрунтується на вирішальному визнанні результатів процесу навчання з метою прийняття оперативних управлінських рішень щодо прогнозування напрямів подальшого розвитку закладу. Моніторинг успішної професійної діяльності педагогічного працівника не лише дає керівництву закладу інформацію для роздумів і подальшого аналізу, а й сприяє визначенню напрямів та перспектив професійного зростання, зміцненню адекватної оцінки власної роботи й професійної комфортності педагогічного працівника.

Заняття на тему: «Методика застосування навчальної електронної програми «Організація роботи уповноваженого керівника та штабу при ліквідації НС», проведене завідуючою НКІТ Тетяною Вовк, ще раз довело, що застосування в навчальному процесі комп’ютерної техніки та нових інформаційних технологій зумовлюють позитивний розвиток навчального процесу, а саме - відбувається процес використання програмних засобів та систем навчання для підтримки традиційних методів навчання, а разом з тим, якість навчального процесу піднімається на вищий щабель.

Інструктивно-методичні заняття, які відбулися в Центрі, збагатили педагогічних працівників новими знаннями та вміннями, посприяли росту їхньої професійної компетентності та підвищили рівень теоретичних і практичних знань.

Методист НМЦ ЦЗ та

БЖД Вінницької обл.

Ольга Гловацька

© 2013–2019, «НМЦ ЦЗ та БЖД Вінницької області»
Форма зворотного зв'язку